lördag . in the moonlight

Funderar på om ifall det finns någon mirakelmedicin mot klantighet. Finns det inte det så kan jag väl få en mirakelmedicin mot hjärnskakning iallafall?  Man kan ju tycka att jag förtjänar det nu när jag har varit duktig och jobbat tre dagar i rad, trots denna härligt omskakade hjärna. Får se om jag överlever resten av dagen också. Man kan ju inte va hemma när man ska jobba. Eller åka till läkarn när man är sjuk, nej det funkar ju faktiskt inte så. Förhoppningsvis får jag sovmorgon imorgon och sen åker jag nog härifrån och låter någon annan ta hand om mig. Fint ska det va. Om nu hjärnskakning kan räknas som fint? Jag borde sluta upp med blurrandet och samtidigt sluta slå huvudet i saker.
Pernilla har lovat mig glass med hemgjord chokladsås, för att vara lite positiv.

Allt blir vad man gör det till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0