torsdag . baby hollywood is dead

Den här torsdagen har bara flugit iväg, vet inte riktigt vart den tog vägen. Vaknade för sent så jag hann inte med min planerade frukost, wuups. Jobbade kvart i sju till kvart i tolv med lite av varje, barnskjutsning, tvätt, hundpromenad och så. Sen vid tolv åkte vi ner till puben och hade avskedslunch (för mig ja). Komiskt att åtta personer åkte en km (högst) i fem olika bilar. Efter lunchen åkte jag och Mags till Ashfold för att titta på Gini när hon sprang nån tävling dom har. Hon va jätteduktig och kom tvåa av tjejerna som va sju-åtta år. Hon som vann hade dubbelt så långa ben och va ett år äldre.

Sen hade jag 20 min rast och sen barnvaktade jag Gini resten av kvällen. Vi köpte smarriga Easter eggs till Lauras lärare och sånt annat vettigt. När barnens ömma fader (Karl-Bertil Johnsson är ett geni) kom hem fick jag äntligen tid till att tvätta kläder och påbörja packningen. Jag flyttar visst om två dagar, hjälp. Är en aning rädd för vad vågen kommer visa, måste ju få plats att shoppa lite i London med. Får hoppas på samma tur som förra gången.

Håller alla tummar och tår jag bara kan hitta för att det ska funka och att hon vill som jag vill.


Igår var mitt hår på korkskruvs-humör, undrar fortfarande vart mitt raka hår tog vägen. Igår var jag och mitt korkskruvs-humöriga hår på teater, Spamalot, den var skoj och ölen var god. God natt!

You're the reason I fall asleep with a smile on my face every night. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0