tisdag . make it last forever

Inledde sista jobbveckan med en lugn dag. Skjutsade Gini till skolan i morse och tvättade i en evighet, eller ja till klockan va tio och jag fick rast. Pratade med min kära mor i nån timma, bröt mot hejdå-lagen ännu en gång mohahaha. Åkte en sväng till le postoffice med innan jobbet igen, det haglade fint i två sekunder sådär. Sen sorterade jag kläder i en halv evighet innan jag åkte och hämtade Gini från Brownies.

Kvällens roligaste är pek-platte-lås-knappen-som-också-är-en-lampa. Fast nu hittade jag på. Det bästa är att det snart är lördag och sen är det snart tisdag, åh vad fint.


Foto: Emil Larsson

Like a bridge over troubled water. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0