söndag . today i passed you on the street

Idag har jag ägnat dagen åt att "fräscha upp mig" som hon brukar säga. Tog ett bad med Dr House och hans ex, fixade en vacker ansiktsmask och epilerade benen, andra halvan, haha. Har ätit massa med, tog igen för gårdagens matintag som i princip bestod av en muffins och två rätters halv tio på kvällen. Inte jättesmidigt att inte äta när jag jobbade 14 timmar, men dom första tio var utan rast så jag hann inte med nån mat.

Rörde på mig en hel massa igår med, tummen upp på det! Cyklade en sväng med den ohalta hunden, badade med Gini, hoppade studsmatta och annat nyttigt. På kvällen hade dom middagsbjudning (fint ord), därav 14 timmars dagen. Så jag serverade och diskade och sånt. Och åt den extremt goda maten givetvis.

Idag har jag saknat folk jättemycket av nån anledning. Tur det inte är så långt kvar nu. Idag är min sista söndag här på Aston Mullins. Känns både bra och lite tråkigt. Mest bra, tror framtiden blir bättre än baktiden. Nästa vecka blir en bra vecka med teater och London-helg med dom bästa. Har bokat boende nu med, trångt, billigt och bra.

Fick nån Garpur-abstinens med. Borde sluta titta på alla miljoner bilder kanske. Men han är så fin och lärde mig så mycket (eller tvärtom var det kanske också). Han var min bästa vän och beviset på att jag faktiskt lyckats med något i mitt liv, heja. Sen att jag glömt bort hur man gör nu för tiden är ju en annan femma. Han är världens finaste ändå.




För tillsammans var vi oslagbara, jag älskar dig!<3

Oh what a dream. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0