torsdag . som andra dagar

Idag har vart som många andra dagar. En hundpromenad (kul med folk som tycker man är hurtig när man går en halvtimme), lite disk, städ, sängbäddande och barnhämtande. Eftersom min rast gick från fyra timmar till sex timmar så hann jag med att sova två timmar, det behövdes. Lite svenska köttbullar på det och så gick det några timmar till.

Sen kom jag inte på något mer som va positivt, hjärnan är inställd på negativ för tillfället. Tur att det finns fina människor.


Längtar tillbaka till en av dom finaste veckorna jag haft. Så skulle livet vara jämt.

Just close your eyes and everything is gonna be alright. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

<3

2011-01-28 @ 06:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0