torsdag . ett paraply på det?

Trots att dagen har varit ösregnig och extremt blåsig så föredrar jag detta framför snön i Sverige, positivitet vare. Däremot är jag inte överförtjust i att allt vatten (vattenpöl eller översvämning?) smutsade ner mina nytvättade leggins något förskräckligt. Måste dock påpeka att det under ett ögonblick av uppehåll gick alldeles utmärkt att gå ut utan jacka och ändå inte frysa, måste införskaffa tunnare jacka snarast.

Fick Gini att bli klar på rekordtid i morse, galet vad snabbt det gick. Sen gick jag långpromenad med hundarna, härligt för träningsvärken som bosatt sig i mina ben. Tvättade, diskade och matade höns med. Fixade mig lite lunch när Mags hade åkt och sen sov jag i två timmar, härligt. Borde kanske sova mer på nätterna, eller näe. Hämtade sen Gini och Millie, slängde in en pizza i ugnen och sen såg vi film. Om Drottning Victoria, hennes Albert och deras nio barn. Sen läste jag godnattsaga med Gini och tog en dusch.



Den gröna (manliga) stöveln är min och den rosa (tjejiga) stöveln är Ginis, stövlarna är lika stora. Gini är sju och jag är snart 20, hm.

You're the only one who could change your life to something better. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0