tisdag . on life's shore

Jag har haft en konstig bra känsla hela dagen, sådär glad för ingenting, som Carro ungefär. Jag saknar dig vännen! Har egentligen inte gjort så speciellt mycket under dagen dock. Skjutsat lite barn, tvättat, diskat, fixat mat och gått ut med hunden femtioelva gånger. Stackarn blev av med manligheten igår så han får inte gå ut själv än.

Under min sextimmars-rast hann jag med att se My best friend's wedding, finns inget annat än tjejfilmer här... Men det är ju bra när man är trött (och det är jag för jämnan), man slipper tänka. Passade också på att dammsuga mitt rum och köket och så. När jag ändå va igång bytte jag lakan i sängen med och öppnade min dörr för en gångs skull (och nu menar jag dörren som går från mitt rum och ut till ute och ingen annan dörr).



Lite såhär bor jag.

Just keep smiling darling, just keep smiling. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0