tisdag . fastän lysande gul

Fick nyss ett mail från mamma med en Oliver-bild i. Det är så att man smälter när man ser pojken alltså. Är nog lite smått kär i hans små minihänder, eller ja i hela ungen faktiskt. När jag fyller år vill jag ha honom i ett paket, sötare 20-års present går inte att hitta. Apropå fylla år så åker jag hem till Sverige när jag fyller år. För en hel vecka ungefär. Blev gladare än en pingvin på midsommarafton när hon sa att ja självklart åk du. (Och ja jag tror att pingviner är extremt glada på midsommarafton.) Förresten kan jag inte fatta att jag fyller 20/ vuxen/ inte tonåring längre/ dyrare bussbiljett/ systemet osv om sju veckor (ja jag har räknat).   

Förutom att strutta runt och va glad så har jag städat badrummet, diskat, dammsugat, tvättat och skurat mikron idag. Och så har jag jobbat med. Skjutsade Gini till skolan och sen fixade jag med deras tvätt i några timmar. Ägnade som sagt rasten åt ovanstående aktiviteter (för nej jag gjorde inte allt detta innan klockan sju i morse). Hann med något Glee-avsnitt och en lunch med.

Efter rasten fixade jag mer tvätt och sen lagade jag och Millie mat, lax tillagad fint i folie med ris och såndär grönsak till. Sen hade vi vuxenmiddag, hm, innan Eastenders. Hur som så gjorde födelsedagshemresan min dag totalt. Punkt.  


Fick ett konstigt behov av att ladda upp en bild på min lunch (och min fjärrkontroll och annat som skräpar på nattduksbordet). Måste säga att grönsakerna var höjdpunkten. Eller kanske var alla Toblerone som jag har tryckt i mig under dagen ett strå vassare.. (Gratis är gott.)

My way, your way, anything goes tonight. :)

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Fast med det nya biljettsystemet är biljetterna inte så mycket dyrare, är när man fyller 26 som de blir riktigt dyra =)

2011-01-11 @ 23:08:34
URL: http://feneur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0