söndag . the idiot walk

Här kommer kung av sand.
Här kommer kungen av ingenting alls.


Ungefär så är det. Har sovit halva dagen, min nya söndagsvana (även inkluderat "vara uppe halva natten", iochförsig tillhör det varjedagsvanan). Tog en härlig dusch, spelade lite fb-spel (slog rekord med flera hundra, no life oja) och sen gick jag ut och var imponerad över Ginis cykelfärdigheter en stund.

Kvällens planer bestod av ett biobesök med Rebecca och Cico. Efter lite beslutsångest bestämde vi oss för Tangled, barnfilm vare. Tog en pint öl innan (närmare bestämt 0,568 ml Heineken), det satt fint. Sen såg vi lite bioreklam och tio minuter av filmen innan vi råkade ut för en nöt. På grund av nöten åkte vi hem och letade tabletter. Sen såg vi en annan film här istället. Knepigt med nötter som gömmer sig i choklad. Fick pengarna tillbaka och ett par 3D-galsögon på köpet iallafall.


En gång hade jag långt blont hår hemma i mitt rum med Lingon-Lucas.

It ain't easy but I know it's worth fighting for. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

OJ vilket långt hår! HIHIHI

Men. Är du allergisk mot nötter? Vad hemskt. Jag vill se den filmen. Den verkar kul. Synd att du inte fick se hela. Jag tror det var en nötallergiker som myntade uttrycket "jävla nöt".

Bra med pengarna tillbaka och bra med fräcka glasögon, dock.

2011-01-31 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0