söndag . tänk om

Härligt när man kan stanna i sängen halva dagen utan dåligt samvete. För det tänker jag inte ha. Jobbade i princip från åtta på morgonen till tio på kvällen igår. Inte för att kvällen var speciellt jobbig men trött blir man ju ändå. Läste slut boken jag fick av Martin i julklapp, Mitt nya jag av Sophie Kinsella. Den är ruskigt bra, ja jag är lite svag för såna där romantiska "tjejer kan själva och så levde dom lyckliga i alla sina dagar"-böcker.

Eftermiddagen gick åt till en dusch, nyrakade ben wihoo, och lite nudlar. Det är faktiskt sjukt tråkigt att laga mat till sig själv och nudlar är gott och billigt. Nu i kväll åkte vi till ett slott (har totalt glömt bort vad det hette men det var sjukt fint och Marilyn Monroe hade vart där) och drack lite vin och så. Tydligen var det tråkigt att jag inte är rädd för spöken eller mörker eller gamla slott. Funderar fortfarande på när mörkrädslan försvann...


Spännande att man inte ser vart knäna börjar och slutar, hm. Nu resten av filmen jag försökt se klart femton gånger ungefär. God natt.


Everyone is dying in the end. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0