söndag . någonting man har

Sitter på sängen, har befunnit mig här sen jag somnade igår (idag). Med något undantag för brända mackor och tandborstning. Letar efter motivation, jag hittar ingen. Jag har dock insett vart jag fann min motivation innan, ett steg i rätt riktning.

Idag är jag ledig, avstod från cupcake-bak för att göra ingenting. Igår var en bra dag, helt utan anledning. Fredagen och lördagen har haft en "ensamstående mamma med tre barn"-känsla över sig. Har i princip bott i bilen på väg mellan hemmet och skolor överallt. Hittar nog till Millies skola i sömnen om det skulle behövas. Annars har det inte hänt så mycket spännande. Eller så har jag varit för trött för att tycka att det är spännande (som att jag nästan lyckades krocka med en bil igår, det borde vart spännande, eller skrämmande).


Ned och Johnny, dom lättar upp hundpromenaderna i blåsten måste jag säga.


Ginis Harry Potter-skola by night.


High Wycombe.

Wrap your arms around me and tell me you'll stay by my side. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0