onsdag . keep on turning

Funderar på om muggen med glass är väldigt liten eller om det är jag som äter för fort? Tur att dom har billig glass på le post office. Eller billig och billig, den dyra glassen är inte riktigt lika dyr iallafall. Blev en Häagen-Dazs Cookies & Cream, läskigt gott är det. Tänker ursäkta min glasskonsumtion med tre saker. 1 - det var min chef som bad mig åka dit och posta brev. 2 - jag skulle ändå köpa tvål. 3 - mamma har sagt att det är okej att skämma bort sig själv nu eftersom jag kanske inte kan göra det senare.

Kan lägga en sak till på "ursäkter till att det är okej att tjocka glass"-listan; jag har rört på mig hela dagen, lär ha så mysig träningsvärk imorgon. Inte nog med att vi red (ja jag rider tillräckligt o-ofta för att få träningsvärk efter exakt varenda gång numera) det är sån fruktansvärd lera överallt så det är värre än ett gympass att gå fram och tillbaka till hagarna. Kan tillägga att jag gick fram och tillbaka i leran oändligt många gånger (som punkterna på en linje). Samt mockade fem boxar, otränad var det.

Annars har dagen inte varit speciellt spännande. Mest full av tankar och önskan om en resa till Dubai. Någon dag ska jag åka på spontanresa vart som helst. Världen borde vara mer spontan. Emma och jag åkte på spontanresa en gång, resultatet blev en helbra kväll. Mer spontanitet tack.


Blev ett avbrott i leran för en tur till macken vid Thame-rondellen. Ibland hade det vart skönt om allt hade varit sådär "Fast and easy" "pay @ pump".

You can count on me, like one two three. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0