måndag . there's allways something

Råkade visst boka flygbiljetter hem. Fem veckor går fort, right?

Har haft en till dag där jag inte gjort så värst mycket. Sov inte så länge idag iallafall. Åt lite frukost och gjorde ingenting. Åkte till Thame en sväng, mathandling såklart. Mamma scans köttbullar gjorde min dag. Det är något speciellt med "Swedish Meatballs", bara namnet låter ju så härligt, haha. Blev en köttbullemacka när vi kom hem sen. 

Har kommit på att jag nog vill plugga. Vad är en annan sak. Men någonting som jag verkligen tycker är skoj, det vill jag göra. För ska man gå i skolan ska man tycka det är skoj. Hm, ska fundera på saken. På något vis har jag kommit fram till något om min framtid den här dagen, hur gick det till?


Är det inte vackert så säg.


This time I know it's for real, maybe not for ever but for now. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0