måndag . the same old sound

Tågbiljett mellan Kastrup och Alvesta bokad, åhå vad fint. Om fyra veckor och några timmar befinner jag mig med andra ord i Sverige. Är lite jätteglad faktiskt. Det är inte okej att alla fina människor befinner sig så långt bort egentligen.

Sov lagom länge, min säng är mysig. Fixade lite frukost och slängde in lite tvätt i maskinen. Sen gjorde jag absolut ingenting i några timmar innan jag tog en promenad, hurtigt och bra. Åt lite födelsedags kaka och mat inne i huset innan jag landade här igen, med popcornen i högsta hugg.

Insåg att det redan är Februari, imorgon alltså. Det ska bli en nyttig och bra månad, lycka till med det ja. Tur det är årets kortaste månad, det ökar ju chanserna något iallafall.


Fölkameror samt larm on - check!

What ever you do I'll stand by your side. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0