lördag . last man standing

En lördag som varade i all evighet. Eller också var jag bara väldigt trött. Väldigt väldigt trött. Dagen började med en chokladätande hund, han är otrolig den där lilla. Diskade en massa disk, vad ska man annars diska? Tvättade lite skoluniformer med innan jag parkerade mig i bilen i några timmar. Var och hämtade Laura i skolan, det tog tre timmar lite drygt. När andra skivan man lyssnar på början om från början vet man att man suttit i bilen för länge, speciellt om det är samma skivor som man lyssnat på konstant i tre månader. (Ja jag har varit här i tre månader nu, helgalet.)

Efter en sväng till Haddenham för att hämta Millie så åt vi lite. Fixade massa tvätt och sånt någon timme och sen gick jag ut i stallet. Jag och Cico tog in hästar och matade såna, fick hjälp av Rebecca med matningen. Lyckades skära upp min tumme på en hink, heja.

När hästbiten var klar skulle jag gå in och fixa middag, det blev en långdragen historia. Till slut så fixade jag lite lasagne till mig själv medan Gini satt och sov på en stol och resten var på bio, för att fira Lauras födelsedag på tisdag. Slängde ihop en kladdkaka ur huvudet (eftersom ingen av alla utlovade kladdkakor i Sverige blev av). Åt min goda kaka framför lite Vänner och andra komiska program. Läste två godnattsagor för Gini, måste sluta skämma bort henne, det räcker ju med en.. Sen fick jag äntligen gå och sova (tror bestämt jag somnade en stund i soffan innan men det säger vi inget om). Det var första dagen i England som jag inte rörde min kära dator en enda gång, spännande.



Som sagt, kladdkaka.

With a smile on my face. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0