lördag . it's a brand new thing

Försöker få ordning på tankarna i mitt huvud, det går inte så bra. För jag vet att dom kommer finnas kvar där, poppa upp lite nu och då. Frågan är bara om jag kommer lära mig att hantera det? Det får ta tid, det är naturligt att saker tar tid, tror jag. Men hur lång tid? Jag är en person som måste ha svar på "varför" för att riktigt kunna förstå och fungera. Men det finns inget riktigt "därför" och då blir det svårt.


Min lördag har varit lite uppåt och neråt. Kallt som sjutton. Hade rast för första gången på en lördag sen jag kom hit men den varade inte så länge. Den nyopererade knäppa hundvalpen blev sparkad av en av hästarna, man kan ju hålla tummarna för att han lärde sig en läxa. Fick en fin liten visning av hur fölkamerorna funkar, snart due date nummer ett, åh vad skoj det ska bli med föl.

Imorgon är jag ledig, funderar på att sova tidigt ikväll och inte sova bort hela dagen imorgon. Eller kanske sova tidigt ikväll och länge imorgon, sömn är bra har jag hört. Nu film.


En gång såg jag solen gå ner och upp i ett tält på en strand en sommardag.

Mina ögonlock är tunga, snart drömmer jag om dig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0