lördag . because i know why

Jag vet att det är söndag, men jag skrev ett fint inlägg igår (med bilder också för din skull Denise) men det försvann, inte ett ord om att det var jag som råkade trycka fel.

Iallafall har jag tillbringat mina två första Englandsnätter i det stora huset med hundarna. Är lite stolt över mig själv som inte ens blev rädd när hunden väckte mig klockan två på natten. (Förstår inte vart mina rädslor har tagit vägen, hade en hel hög när jag var liten.)

I fredags jobbade jag i stallet med Nikki, har fortfarande härlig träningsvärk efter allt mockande och sånt. Lördagen däremot spenderade jag med att tvätta och plocka undan i huset på förmiddagen. På eftermiddagen blev det en handlingstur med Rebecca innan jag, Cico och Nikki tog in hästarna. Hann med att frivilligt städa bilen med Rebecca både in och utvändigt innan vi tog kväller och tvingade i oss lite mat.

Familjen kulle kommit igår natt vid två ungefär, men motorproblem gjorde att dom skulle komma idag (söndag) istället. Fast nu kommer dom tydligen inatt, galet det där med flyg. Så jag utnyttjar min lediga dag, som började med fin sovmorgon i min sköna säng, till att göra så lite som möjligt. Har endast tre saker på min tänkte "att göra-lista"; packa upp väskan, fixa mina söndriga naglar och gå en promenad i vårvädret (älskar att det är vår i luften i början av januari).




Funderar på vart gränsen går mellan vattenpöl och översvämning.

Deep inside we are who we are and who we always will be, ourself. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0