fredag . but i'm not a soldier

Flög upp ur sängen 06.43 i morse, fint när mobilen skulle larmat en timme innan. Åt en youghurt, borstade tänderna och va på jobbet vid sju som jag skulle. Tvättade en maskin tvätt och gick ut med hundarna innan solen gått upp, med andra ord det var mörkt som sjutton faktiskt. Resten av förmiddagstimmarna tillbringade jag i stallet. Mockade och sånt. Fick även en fin lektion om hur fula racehästarna är. För kort mun, för långt ansikte, för liten rumpa osv osv. Det roliga är att Nikki har rätt angående allt det där, det ser faktiskt lite konstigt ut, haha. Ful kanske är att gå för långt dock. "I like big butts and I can not lie.."

Hann med en sväng till affären med Rebecca under rasten (som är fem timmar lång så egentligen hann jag massa annat med). Tydligen åker vi alltid och köper mat. Men när man har liten kyl och inte betalar bensinen själv så spelar det ingen roll om man veckohandlar eller handlar en gång om dagen.

Åkte och hämtade först Gini och Eleanor och sen Millie. Hann däremellan med att fixa lite pommes och kyckling till dom. När jag och Millie kom tillbaka så åkte vi ner till Dinton Hermit för det var Tomas sista kväll. Kvällen avslutades med lite Guitar Hero.

Fick lära mig att om man ska imponera på små barn så ska man åka limo till sin födelsedagsfest. Lite överdrivet att skicka en limo till en åttaårings skola för att skjutsa dom hem dock. Men fyller ju bara nio en gång?




There is no turning back. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0