fredag . back on track

Igår klockan tre engelsk tid landade vi i London, bara två timmar försenade. Det där med att få gå ombord på planet i tid och sen sitta inklämda i ett flygplan i två timmar innan vi får lyfta känns inte helt okej faktiskt. SJs bristande information är heller inget att hurra för, det är något otursdrabbat med Malmöstation tror jag bestämt.

Men jag skulle vara positiv så jag tänker fokusera på den obefintliga snön och det faktum att jag har haft världens bästa första semester. Spenderade mina två veckor i Sverige med underbara människor och alldeles för mycket pizza. Måste säga att 2011 har börjat förträffligt bra, ibland är livet finare än snus.


Back in wellie-land.

There's so much things I want you to know, but words aren't enough. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0