tisdag . wake me up

Tisdagen den första februari 2011 har varit en konstig dag. Var trött som en gnu i morse, trots att jag sov mer än jag brukar. Skjutsade Gini och alla hennes påsar till skolan, lyckades få sladd på bilen bara sådär, fint. Satt och höll tummarna hela vägen hem, lampan hade lyst ett bra tag. Så när jag kom tillbaka tankade jag, vuxenpoäng eller nåt. Gick en sväng med hundarna, valpen slet till min handled så den knakade sådär härligt och man verkligen kände att nåt flyttade på sig, inte okej.

Lindade handleden lite fint och gick ut och mockade lite, pain. Sen tog jag break och satte mig i den nytankade bilen för en tur till Aylesbury. Köpte ett par tofflor så jag slipper frysa fötterna av mig och en pilatesboll, dock hade jag velat ha en ännu större men det fanns inte.

Sen lite mat och en Madonna-film från 87. Åkte och hämtade Millie i skolan, det var seriöst bilar överallt och gick inte fort alls. Radion funkar inte som den ska så vi gjorde som vanligt och höjde volymen och sjöng falsksång till samma låtar som vi lyssnat på i tre månader. Kvällen avslutades med lite mat och en handlingstur med Rebecca, nyttigt vare.






Have you ever seen the rain, coming down a sunny day. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0