tisdag . time and time again

Nötter! Banan och bubbelvatten.

England har bjudit på underbart väder idag, åhå vad jag blir glad av solen. Har vart sådär härligt glad hela dagen helt utan anledning, eller ja vädret va de ju. Började min morgon med att skjutsa Gini till skolan och sen en hundpromenad och lite sovrum. Sen va första passet avslutat och jag hade rast. Flyttade till ett annat rum igen, dock kunde vi inte ta bilen den här gången tyvärr. Fick massa motion åtminstone, upp och ner för alla dessa trappor.

Efter flyttstädande och en frukt åkte jag till marknaden i Thame och köpte frukt och grönt, galen promenad till/från bilen pga allt folk med. Kom hem och hittade Rupert med ibuprofen-tabletter i munnen, snart dör han nog så mycket konstigt han stoppar i sig. Efter jobbandet åkte jag till Tesco och foodshoppade med Melody. Köpte mer frukt och grönt, till mig den här gången. Slank ner lite choklad med, på mammas begäran. Sen hem och äta två små korvar innan uppackandet kunde börja. Blir världsmästare på att packa och flytta resväskor på det här sättet. 





Hundar, hästar, sol, fågelkvitter och vårblommor.

De ska va gött och leva, annars kan de kvetta! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för Snödroppsbilden! Nu är det hopp om våren igen.

2011-02-09 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0