söndag . try not to

På grund av flytt och annat är det söndag idag. Bor för tillfället i ett rum som består av en säng, en tv utan kanaler och ett endaste el-uttag (som sitter på helt fel ställe). Ska flytta igen ikväll eller imorgon, till rummet bredvid. Som är större på alla sätt och vis, sängen är större med...

Igår tillbringade jag dagen i Abingdon, på en pojkskola som låg på fel ställe. Eleanor skulle spela netball i frya timmar och jag skulle sitta och vänta, härligt. Avslutade dock kvällen med indisk mat med Charlotte, Tim, Charlottes syster Sam och hennes man James. Galet gott innan tidig sömn.

I fredags hann vi med en bio, en hel en den här gången. Sanctum närmare bestämt, mycket bra var den. På eftermiddagen han vi med en shoppingsväng till Wycombe, H&M vare, och fastän jag inte är fattig för tillfället så blev de bara två par leggins och fem strumpor.

Nu, förflyttning till nåt annat hus. Insåg att jag på tre månader haft fyra olika sambos, hur ska detta sluta?


Nu bor jag såhär, och nej rummet är inte större än så.

Together we can make it. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0