söndag . never say never

Ibland hade det vart fint med lika mycket energi som sjuåringen på våningen under har. Skyller bristen på energi på förkylning, sömnbrist och dåligt humör. Min plan för dagen var att vila så att jag kanska blir frisk nån gång. Det gick inte så bra. Åt lite müsli och youghurt innan vi for till Aylesbury för bio. Justin Bieber - Never say Never. Den var faktiskt bra. Inte för att jag skulle ha sett den om det inte hade vart för Laura men det var kul att se hur det verkligen var. Se den helt enkelt.

När vi kom tillbaka åt vi middag, finmat med alla Hopes, jag och Melody. Gott och så. Ledig imorgon med, lär inte kunna sova dock eftersom tre barn har half term och är hemma hela veckan.  Borde skala min apelsin och se min film så jag kan sova någorlunda tidigt med tanke på detta fulla hus.


<3

Sing a song try not to think. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0