söndag . he just didn't like Mrs Toast

Har haft en heldag i London med Rebecca. Skönt att komma iväg och faktiskt göra någonting. När vi åkte var det superfint vårväder med sol och varmt men sen kom regnet. Efter lite tåg- och tunnelbaneåkande kom vi fram till Shepherds Bush och Rebeccas gamla hem. Packade två väskor fulla med saker innan vi tog oss en regnig promenad till Westfield. Hade två saker på inköpslistan och jag kom hem med en av dom, en mysigt fin skinnjacka blev det.

Sen promenerade vi tillbaka och hämtade väskorna och åkte till en annan del av London för en Kebab och ett besök i en annan lägenhet. Tog tåget tillbaka och sen var dagen slut, hur man dödar tid i England en söndag i februari helt enkelt.



Om en dag och några timmar påbörjar jag min färd mot Sverige. Åh det ska bli fint. Ska bli skönt med lite miljöombyte, dock borde snön va borta där kan man tycka. Ännu finare med allt fint folk jag ska träffa. Fylla 20 är ju inte helt fel det heller (även om jag fick höra att jag såg ut att vara 16 idag, antar att det är bättre än att se ut att vara 35 iallafall).

Nothing can compare to the time when you're around. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0