onsdag . through my hands

Ibland vet man inte vart man ska börja, då blir det ingenting.

Det känns som att den här dagen började för 75 timmar sen, minst. Började min dag med att sova för länge. Så snabbfrukost (läs en youghurt) innan jag gick ut. Förmiddagen gick åt till mockning och sånt. Sen red jag Hugo i padocken, travade mest men fy vad skönt de va att äntligen få göra någonting ordentligt, välkomnar torsdags-träningsvärken med glädje.

Efter en salladslunch och ett brev från mamma tog vi in hästar och putsade lite träns. Vi var klara perfekt i tid för en gångs skull. Så jag hamnade på sängen med en film, Taken, mycket bra var den. Sen la internet av för några timmar och då blev det mesta lite konstigt. Sover på saken tror jag.


Sa hejdå till Mc Phee idag med, försäljning var det. Redan tre månader sen det var tre månader till februari, knäppt.

As long as the grass shall grow darling. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0