onsdag . spice up your life

Frukost, mockning, lunch, sjukgymnasten/veterinären/dennis', rida, ta in hästar. Konsten att fylla en hel dag, en hel arbetsdag. Resten av dagen gick åt till middag och en dusch.

Har insett att jag måste bestämma om jag ska sluta rida helt eller börja rida ordentligt. För det här funkar inte. Jag red tjugo minuter skritt/trav på vägen klockan två, för åtta timmar sen alltså, och jag har fortfarande ont i benet. Inte träningsvärk (den kommer imorgon) utan såndär värk som gör extremt ont hela tiden och man kan inte göra nåt åt den. Enough klagande nu kanske. Man blir mest deprimerad då tror jag. Och det där valet vär egentligen inget val, det är mest en fråga om att skaffa sig en lagom galen häst.


Utsikten från mitt fönster, alldeles för långt ner till marken, jag bor liksom på vinden. Snart ska jag se om jag lyckas sova med elementet på, det låter. Men det är himmelens kallt här, jag bor liksom på vinden.

How wonderful life is when you're in the world. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0