onsdag . i'll hold your hand

Igår var jag glad, idag var jag inte glad. Igår var det sol, idag var det inte sol. Vi kan ju låtsas att det var anledningen.

Min dag har praktiskt taget bestått av mockande, insläpp/utsläpp och lite tränsputsande. Då bör tilläggas att jag jobbar sju timmar och var sysselsatt hela tiden. Men jag har iallafall lärt mig något viktigt, allt är inte som det verkar från början och vissa människor bryr sig faktiskt på riktigt även om man inte trodde det från början.

Följde med Rebecca och hämtade Millie nu ikväll, blev sån där härlig Spice Girls nostalgi i bilen. Fast fy vad gammal man känner sig, haha.



Life is a gift, don't waste it. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0