måndag . why don't you get a job

Lyssnar på låtar i min fina "barndoms-lista" på Spotify, härligt. Har haft en konstig dag. Försökte sova hyffsat länge men det gick inte så bra, skönt att slippa gå upp vid sju dock. Åt lite frukost och tvättade håret innan jag och Rebecca tog bilen till Wycombe och H&M, man kan ta svensken från Sverige men man kan inte ta svensken från H&M. Hon skulle byta en tröja och jag skulle köpa paket, nöjd med resultatet (och glassen jag unnade mig).

Sen tog jag min kära dator, lite nudlar och glass och bosatte mig framför Vänner och Scrubs i några timmar. Framåt kvällen tog jag och Rebecca bilen från ett hus till ett annat, flyttade med andra ord igen, till det stora huset den här gången. Blir mästare på att flytta och byta sambos, dock är väl två gånger i veckan lite mycket. Och det är så sjukt kallt här, har värmefilt, tjocktröja och andra kläder på mig och fryser ändå.



Your home is where your hert is, right here with you. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0