måndag . sitta på månen

Saft saft hallonsaft. Bättre saft har ingen haft... Smurfarna är underskattade. Ungefär som att den här dagen är överskattad. Fin tanke och ja det kan va jättemysigt när man har nån. Men samtidigt så borde man älska varandra varje dag och alla såna där "köp en ros"-grejer dom har i skolorna gör nog med skada än tvärtom. Men men, vi ska äta chokladpudding och se film om en stund, dagen till ära, så kan inte klaga allt för mycket.

Har haft en extremt effektiv ledig dag idag. Försökte sova hyffsat länge, men det går bara inte. Jag kan va uppe alldeles för länge men ändå kan jag inte sova länge. Men trött är jag. Åt lite härlig frukost innan jag och Rebecca åkte till Thame, banken och Sainsburys för lite mathandling. Sen tog jag ett härligt bad och såg färdigt filmen jag började på häromdagen, Malice. Unnade mig en ansiktsmask och lite sådär för sakens skull, härligt.


 

 

Insåg att imorgon är det två veckor tills jag åker till Sverige igen, åh vilken fin tanke, lever på den ett tag. Det är inte så att jag vill åka härifrån på det viset, det är bara det att jag vill åka hem till alla fina människor. Och sen efter min födelsedags-vecka är det inte många Englands-veckor kvar, så det kunde bli. Tror det blir positivt iallafall. För lite knäpp blir man av sånt här.

I'll close my eyes and try to see the world from another view. :)

 


Kommentarer
Postat av: Pallbyte

ÅÅH! Hallonsaft sprang ja ju runt o sjöng i stallet för ett år sen när ja köpt lg:n ja hade dagen innan och tappade i golvet. Minns du?! :D

2011-02-15 @ 14:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0