måndag . 99 red balloons

Har gått omkring och vart sådär jätteglad hela dagen. För jag åker till Sverige imorgon, härlig känsla. Så dagen har jag ägnat åt att packa, tror dock att väskan kan väga lite för mycket, peppar peppar. Har kommit på att det är svårt att bestämma hur mycket kläder man behöver för en månad, eller en vecka. Problemet med packandet den här gången är att jag inte bara ska packa för min vecka i Sverige utan också bestämma vad jag ska ta med som jag kan lämna hemma sen (och alltså klara mig utan i en månad), svårare än man tror.


Bara för att Erik anser att skinnjackor gör folk farliga så tänkte jag beivsa motsatsen genom att lägga upp en ofarlig bild tagen i mitt och Lauras badrum. Upp vid fyra imorgon, god natt.

Like a fairytale come true. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0