lördag . oh yes indeed

Insåg i morse att hundar är tröga djur. Eller också blev jag bara extremt sur när hundskrället sprang in i min dörr x antal gånger innan jag gått upp. Saken är den att min dörr inte går att stänga ordentligt, eller den är stängd men det är inget som hakar i så den går att putta upp. Tvingade ut hundarna på en promenad sen, härligt vårväder.

Annars har jag tvättat massa och bott i bilen några timmar, hämtade Laura i skolan och skjutsade henne sedan till nåt ställe i Thame. Hann med en sväng till kemtvättarna med innan jag slutade för dagen. Lördagskvällen till ära åkte jag och Rebecca på bio, Gnomeo och Juliet, helbra och mysig var den. Nu har jag planerat in en film innan jag somnar, är ju trots allt ledig imorgon. Ett problem bara; jag har skavsår i öronen! Inte bara sådär som man säger när folk pratar för mycket utan helt ärligt. Mina öron är för små för hörlurar men jag måste ha det ändå eftersom jag bor i huset. Vilket alltså resulterar i skavsår, underbart.



Future would be awesome, you'll see one day. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0