lördag . fast nej

Egentligen vet jag inte riktigt vart fredagen och lördagen tog vägen. Dom bara försvann. Igår jobbade jag tio timmar i sträck utan en endaste rast, hann äta lite flingor på fem minuter dock. Var i Oxford i fem minuter, kul med ca 80 minuter buss för fem minuter i en stad man aldrig sett. Men nu vet jag vart Starbucks ligger, både i Oxford och Headington...

Idag har jag mest mockat, handlat lite och ätit soppa för första gången på fyra-fem år sådär. Kanske var därför jag slutade växa, brist på soppa. Eller nej växandet slutade för ännu längre sen, åldersnojor var det. Vid fyra-tiden (läs fem) åkte Hopes till Birmingham för att titta på X-factor turnén. Hade hela huset för mig själv resten av kvällen. Utnyttjade detta genom att laga mat, kolla tv, gå en sväng med hundarna och försöka hypnotisera bort min förkylning.

Apropå åldersnojor så är det mindre än två veckor tills jag fyller 20. Om någon nu bryr sig. Svar nej. Kul med folk som säger att det är såå bra att du ska flytta hem snart och åh vad kul vi ska ha när du fyller år. Men menar dom det, nej. En aning besviken faktiskt. Eller det är kanske jag som har för höga förväntingar. Att folk som kallar sig ens vänner ska vilja fira ens födelsedag med en, det är kanske för mycket begärt?


Free your mind. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0