fredag . är att se dig när du sover

Har blivit helt förälskad i en två dagar gammal tjej vid namn Harmony. Det är något konstigt med bäbisar av alla slag, dom är så söta. Man kan inte låta bli att le sådär fult så fort man ser dom. Det måste vara kärlek?


Bara några minuter gammal här, åhå vad man blir sugen på en egen liten fölis. Det vill jag ha i födelsedagspresent! Fast näe det vill jag inte, jag vill ha en egen lägenhet, ett jobb, en bil och en helgalen fyraårig häst på 160. Helst vill jag bli av med förkylningen med. Fast det är nog troligare att jag får en bil isåfall.

Nu smörpopcorn, barnfilm och citrondricka i mitt eget sällskap. Hoppas på att nästa fredag blir annorlunda.

You're one of those persons who lightens up the day just by being you. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0