torsdag . and down again

Har vart hemma i två dagar nu och får lite smått panik på att folk i den här familjen har mobiler som är felskapta. Inte okej när man får sms som man inte läser mitt i nätterna när mobilen påminner varannan sekund. Helidiotiska telefoner dom har faktiskt! Annars tycker jag nog lite om att vara hemma faktiskt. Jag har nog saknat dom lite grann iallafall.

Efter lite jeans-panik igår så red jag Pernillas fulhäst i fem minuter. Det var ingen vacker syn alls. Funderar på att lära mig rida kanske, eller justja det gick ju åt helvete med den saken. Det förstörde lite min dag faktiskt. Så jag får väl fokusera på min ouppackade väska och se fram emot kvällen istället.


Bara för att jag fick pussa på finaste Oliver igår så får ni en bild på Big Ben!

Det handlar inte om att lyckas, det handlar om att vara lycklig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0