onsdag . happy nappy

Läksigt med ord som är så olika på engelska och amerikanska, måste hålla med författaren till nån bok att många baby-ord är mysigare på engelska. Inte för att jag ska ha en bebis som jag ska prata engelska med men iallafall. Pratar engelska med Pernillas häst ibland men han har inga blöjor alls.

Livet är på väg i rätt riktning för tillfället. Ska bara hitta en häst, en lägenhet och få ett positivt svar från högskolan så är jag helnöjd. Apropå helnöjd så var jag i Norge i helgen. Två dagar hemma är lite för länge så det blev en roadtrip till Oslo. Oslo var varmt och skönt, fin utsikt och många trappor.


En gång var det sommar och Walter var tjock, nu är det inte sommar och Walter är inte lika tjock.

Oh happy day. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Shit! Han va fin där men han e fan finare nu x) Ja ser min häst för ofta helt enkelt.

2011-04-20 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0