fredag . put yourself away

Förbereder mig mentalt på min sista natt på Aston Mullins. Själva tanken är konstig (jag kom ju nyss hit hallå) men bra. Tror (hoppas) att allt kommer bli bättre när jag flyttar hem faktiskt. Är nästan helt säker faktiskt. Får hålla tummarna för att allt går som jag vill bara.

Min plan var att försöka packa det sista idag, det jag inte måste packa imorgon alltså. Men det gick inte så bra. Jobbade åtta-tolv (läs åtta-kvart i ett). Sen åt jag lunch och så skulle vi åka till Tesco lite fort, men det gick ju som de gick. Sen va klockan tre och jag och bilen rörde oss mot Lauras skola. Packade bilen full med hennes bording-saker. Seriöst bilen full. Sen åkte vi mot St Albans, låter mycket roligare på svenska än engelska, där Laura provade brudtärne-klänningen hon ska ha på sen gudmors bröllop.

Nu ikväll åkte vi ner till The Dinton Hermit för lite drinks sådär sista kvällen jag är här. Imorgon bär det av mot nya äventyr, skojskoj.

Your eyes make the stars look like they're not shining. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0