onsdag . to breathe

"ANDAS!" Jag vet att det är jag som brukar småskrika så till folk. Men just nu är det nog dags att jag riktar den meningen (okej ordet) till mig själv. För jag tror att jag missar den biten alldeles för ofta. Ja det är klart att jag andas, annars skulle jag inte överleva. Right?! Men liksom bildligt talat så är vi nog många som andas alldeles för lite.

Vi är nog också alldeles för många som tänker för mycket. Jag vet åtminstone två. Tror jag ska ersätta tänkandet med lite andning ibland. Det blir nog bäst för alla. Fast egentligen ska jag inte bry mig så mycket om alla andra. Inte på så sätt åtminstone. Bry sig om ska man göra.

Tankarna börjar fara i moralkärring-banor nu. Klipper bandet. Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0