fredag . that's a change man

Har en intressant konversation med Pernilla Johansson Larsson, hon påstår att hela jag är liten (medan jag begränsade litenheten till mina öron). Det intressanta är att hon själv inte alls mäter lika många centimeter över marken som jag. (Och ja 2 cm makes big difference.) Hon ansåg också att jag lyssnade på deppmusik (skyller på hösten och den fina texten) och tvingade mig att lyssna på Nisse Hellberg istället. Vet inte hur jag ska tolka detta faktiskt. Cash är kärlek vare sig budskapet är positivt eller negativt.

Ska tillbringa kvällen/natten/morgondagens morgon hos Nathalie. Tacos, film och annat fredagsmys. Det blir fint.


Och ibland kan jag faktiskt se det fina i mig själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0