torsdag . your papa is a good man

lalalalalaaa. Sitter och sjunger Cash för mig själv. Kom nyss in efter ha vart och hämtat Millies kompis vid tåget. Va första gången jag körde utan körläraren och jag körde inte på nån, fast det va mörkt. Körde inte ens fel i nån rondell, hm det gick faktiskt fortare att lära sig vänstertrafik än jag trodde. (Och ja det är tillåtet att vara lite smått stolt över sig själv.)

Annars har det vart en lugn dag, tills resten av familjen kom tillbaka från stranden iallafall. Har mest städat, diskat, tvättat och så. Utnyttjade min tre timmars-rast till en powernap (vem har sagt att en powernap inte kan vara i en och en halv timme?). Fick hem varor idag, frukt woho. Fick också veta att vi ska få lön imorgon. Och på lördag åker jag och Pernilla till London, great.

I see the sky, it's so beautiful and blue. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0