tisdag . this is England

Idag har det regnat i England och det med besked. Började dagen med en doggiewalk med Gini, gick runt terrängbanan, den är gigantisk och hur fin som helst. Hade inte hon vart med hade jag nog gått vilse, inte okej. Har även hunnit med ett franskt Lotto-spel, kakbakning och en rävjakt. Eller ja vi var bara där och tittade, inte för att jag va ledsen för det, regnet bara öste ju ner. Fast det var kul att se alla Ponyclubare på en gång, det var en stor samling av hästar/ponnysar och människor i alla olika åldrar, storlekar och former.

Avslutade kvällen med bakpotatis och Eastenders. Imorgon åker hela familjen bort, utom Millie. Dom har ju lov nu så dom skulle åka till stranden några dagar. Ska tillbringa morgondagen i stallet, dom fem fölen är hur söta som helst. En sån vill jag ta med mig hem. Apropå hem så har jag bokat biljetter hem till jul nu. Är skönt när man vet att man har ett datum som man är hemma på, lättare att hantera hemlängtan då. Blir ungefär två veckor i Sverige, är framme 23e och åker den 6e. Nu sova, eller snart sova.

Honey don't stop trying and you get what you deserve. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0