tisdag . ovanför molnen och ner igen

Befinner mig just nu på hotellet i Arlanda. Överlevde mitt livs första flygtur, trots bebis bakom ryggen och moln utanför fönstret. Har spenderat min hotelltid i duschen och i sängen. Mest för att det är kallt här, både ute och inne. Inte "så-kallt-att-det-är-okej-att-klaga-kallt" men ändå kallt, därför duschade jag jättelänge och jättevarmt av hämnd bara för sakens skull. Nu är jag är trött. Väckning halv fem imorgon, flygbuss halv sex och halv åtta sitter vi på flyget. Spännande dethär.

Va och hälsade på Frodi igår, det var dagens höjdpunkt. Blev glad som en liten kanelbulle mitt i allt hejdå. Inledde dagen med hejdå fika/gyros med bästa Carro<3. Hann också slösa en hel förmögenhet på ridstövlar, tur för fötterna att dom inte växer. Sen hem och hejdåa Denise i stallet, jag kommer sakna dig och allt ditt storleksprat! Efter packande och hästhälsande avslutades kvällen med en pizzadate hos PAM. Fy vad jag kommer att sakna dig frugan!<3

Idag har jag sagt hejdå till hästen, det var bara hemskt! Alla hejdå är hemska men det var värst. Usch!


Har varit ambitiös och skapat en "Mitt-liv-i-England-kategori", men än är jag i Sverige. Ska sova sista natten i denhär tidszonen nu. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0