söndag . himla himla regnigt

Det har regnat hela dagen, tror jag. För jag har bara varit utanför stugan två gånger. När jag skulle till och från huset vid middagen. Det räckte för att bli blöt. Så med regn och ledighet som ursäkt har jag tillbringat dagen i sängen, eller nej sängen. Har redigerat London-bilder lite av och till under hela dagen. Det går långsamt. Jag är trött, sov inte bra inatt.

Gini hade vart hos en kompis och gått "Trick or Treat" idag och sen när hon kom hem skulle hon gå till oss, Sue och Chico. Det gulliga är att hon knackar på dörren, säger "Trick or Treat" och ger oss godis. Halloween är skoj.
Imorgon ska jag skjutsa barn, knäppt. Nu ska jag sova.



Ibland måste man åka bort för att hitta hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0