onsdag . wellie-walk

Har vart en fin dag idag, både vädermessigt och annars med. Har varit i stallet hela dagen idag; mockat, putsat sadla, städat skrittmaskin, ridit och lite sånt. Fick rida Johnny idag igen och det gick mycket bättre denhär gången, happyface. Hade även min andra körlektion idag, gick över förväntan och han tyckte inte att jag skulle ha fler, känns bra.

Utnyttjade min lunch till en wellie-walk, och ja jag kom på det ordet alldeles själv när jag promenerade omkring i mina wellies (gummistövlar) i det fina vädret.


wellie wellie wellie


Familjens hus, poolen och i det lilla tegelhuset är det typ bastu och lite sånt.


Huset.


Ridhus till höger (ska byggas om till stall och ett nytt ridhus ska byggas bredvid padocken) boxar med föl till vänster.


Skrittmaskin och stall till vänster. Rakt fram Sues hus,bil,garage. Bil, stallar och lastbil till höger.


Stall.


Terrängbanehinder.


En del av terrängbanan, är typ tre stora fält till plus lite mer.


Padock, bakom är det hagar, ska bli ridhus bredvid med.


Fölen får avsluta, det är fem totalt, helt underbara.

Bildkvalitén suger men det är bilder iaf. Blev dock ingen bra bild på stugan vi bor i, hm. Funderar på att sova i tid ikväll för en gångs skull, kommer antagligen inte lyckas. Kex?


Smile, baby, smile. :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Det är lite ytor ni har att röra er på :)



Du får göra ett nytt försök med stugbilden ;)

2010-10-28 @ 02:08:24
URL: http://feneur.com
Postat av: Emma

Yikes vilket nice place!

Och gummistövlarna is pretty awesome as well. Jag har också ett par gummistövlar. Jag fick dom av min mamma. C:

2010-10-28 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0