lördag . London!

Har som sagt tillbringat lördagen i London med Pernilla. Tog tåget från Aylesbury till London och där åkte vi tunnelbana lite fram och tillbaka. På tåget in gick det på en kvinna som klagade hela tiden på att hon fick stå och att dom skulle hoppa av nästa station och ta tunnelbanan, det roliga är att efter den stationen där dom klev på så stannade inte tåget förrän i London. Alltså kunde hon inte göra något åt situationen. Blir galen på folk som klagar när det inte går att ändra på, det är bara att gilla läget (gilla-la-la-la lääget) istället för att förstöra stämningen för alla.

Men iallafall, vi tillbringade mest tid på Oxfordstreet i massa affärer, köpte dock bara ett linne och en scarf (på H&M, är man svensk så är man). Åkte också runt lite i en turistbuss och såg Big Ben, London Eye, London Bridge och såna sevärdheter. Hann med en lunch på donken och en fika på Starbucks med. Tog en del bilder, men dom är i behov av upprätning, klippning så dom åker upp en annan dag. Kul att dom firar Halloween så mycket mer här än hemma, massa utklädda folk på stan och barnen ska gå Trick or Treat.

Imorgon är jag ledig, sovmorgon wihoo. Ska nog passa på att städa med, och tvätta. Och om jag känner att det funkar ska jag äntligen börja redigera bilderna på världens bästa ponny och mig, det gör fortfarande ont.


I väntan på London-bilder får det bli en egobild, kan ju bortförklara mig själv med att jag har på mig scarfen jag köpte. Och Carro-tröjan, jag saknar dig bästa!<3

Let's build a house of fire baby, not one of wood or stone. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

H&M känns hemma när man är utomlands! :) hoppas du har det kanoon! /Hälsningar från Kalkstenshawaii

2010-10-30 @ 23:46:27
Postat av: Elin

Sicken söt syster man har :)Mer bilder vill jag se ;) ha det bra där borta :) Saknar dig! <3

2010-10-31 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0