fredag . nyp mig i armen är du snäll

Insåg nyss att reklamen på Spotify är på engelska, det är alltså på riktigt. Körlektionen igår gick helt okej, var helfel men det var ändå lättare än jag trodde att det skulle vara. Red en ponny vid namn Johnny igår med (något stärre än Johnny-ponny dock). Var också barnvakt en stund igårkväll, kollade Eastenders och spelade "Guess Who" med Gini. Kul att dom har samma spel här som vi spelade när jag va i hennes ålder, hon är sju. Har dock funderat hela dagen på vad det heter i Sverige, sen kom jag på att det är "Gissa vem", tror jag sover alldeles för lite.

Fredagen har jag ägnat åt att städa, bädda sängar, tvätta, putsa sadlar och sånt. På förmiddagen följde jag med Lindsey för att fixa lite ärenden. Vi var inne i en affär och köpte frimärken och vad hänger inte där allra närmast kassan om inte en påse Haribo, känns ju som hemma, haha.

Nu blir det en dusch innan ögonen trillar ihop ordentligt, ska ju jobba imorgon med. Börjar vid åtta imorgon, elva och en halv timme kvar med andra ord, heja!

We can make it, together and apart. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det heter "Vem där?".

Så hette det iaf när jag spelade det på fritids. Och jag har ett eget sånt spel, men det är så plastigt för det är så pass mycket nyare. Det är typ som UNO. Jag hittade en gammal kortlek UNO hemma hos Inges föräldrar, den var och är från 1979. Mycket coolare och genuin än dom nyare lekarna. Fast reglerna var väldigt speciella. Dom hade typ något poängsystem baserat på hur många kort man hade kvar när den första gick ut så man skulle kunna avgöra vem som kom tvåa, tre osv. Jobbigt och inte min grej.

2010-10-24 @ 10:53:38
URL: http://whogivesafuck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0