fredag . kakor kakor kakor

För igår åt jag faktiskt kakor. Tre stycken närmare bestämt. På café. Det kunde blivit en dyr historia. Men ska man flytta (och folk är antingen snälla eller skyldig en pengar) så kan man äta kakor på café billigt. Tack. Till historien bör också tilläggas att jag tjockade i mig en kina-buffé alldeles för kort tid innan kakorna hamnade på toppen av berget.

Ibland kan man fråga sig vart ifrån det kan komma så många meningslösa ord om kakor. Antagligen från samma ord-konto som allt meningslöst prat man kan få ur sig över en pizza en söndagskväll.

Och egentligen borde jag packa. Men till mitt försvar kan jag åtminstone säga att jag tvättar, i båda maskinerna. För man ska ha rena kläder med sig när man flyttar har jag hört. En packningslista har jag också skrivit, för sakens skull liksom. Fast det är svårt att packa vettigt när man är nervös som ett troll, för mycket för hjärnan dethär.
Tror jag äter lite och åker till hästen istället, medan jag kan.


I do believe everything happens for a reason darling. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0