torsdag . allting är relativt

Trots stridsflygplan (tror bestämt hela brittiska flygvapnet flög förbi utanför fönstret igårkväll) och iskallt rum så lyckades jag somna och vakna igen. Åt lite frukost, slängde ut hundarna i ösregnet och skjutsade Millie och Eleanor till tåg/buss. Tackade Hope's för en stor bil då vägarna mer såg ut som kanaler än vägar. Gini var hemma från skolan idag, dock mådde hon bättre. Så efter tvätt och sängbäddning spelade vi Monopol, ingen vann ingen förlorade, ingen orkade spela klart. Vi såg på barnprogram istället.

Skulle ha haft långlång lunch idag men eftersom Gini inte kan va ensam så blev det bara en och en halv timme istället för fem. I vilket fall så skypade jag med mamma nån halvtimme, det kändes bra att få prata med henne igen, var ju trots allt tre veckor sen jag hörde hennes röst. Vilket är extremt länge om man är van vid att ses/prata varje dag och har så gjort i över nitton år. Jag älskar dig mamma!<3

Hann med en dusch också, välbehövligt. Sen tillbaka till barnprogrammen, blir galen på sånadär barnprogram där dom bara förstör. Som när en gubbe gick in i en affär och bara hade sönder saker, det är inte humor det är brist på respekt. När Gini somnat i soffan lagade jag lite mat, kyckling/pasta sallad. Var ätbart. Skulle ha bakat äppelpaj med men Gini var för trött så vi hoppade det. Hamnade framför tvn istället, Eastenders och Vänner. Och däremellan lite mardrömmar, det är inte lätt när man är sju och drömmer mardrömmar faktiskt. Spotify lever sitt eget liv, precis som köksdörren. Tidig morgon imorgon med, frukost var det.



Cause it's the same sun, that shines for you and me. :)

Kommentarer
Postat av: Luddbollen

gud så jag saknar dig men du verkar ha det bra och fullt upp :)

2010-11-12 @ 17:24:20
URL: http://Luddbollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0