torsdag . och snart så har man glömt vem man är

Igårkväll somnade jag klockan nio, så tidigt har jag inte sovit på århundraden tror jag, man är inte äldre än man känner sig. Vaknade en hel massa gånger under natten, skön känsla att vakna halv två och veta att man får sova fyra timmar till. Började jobbdagen med disk, sen efter några bunches och en vante gav vi oss ut på dom isiga vägarna till Ginis skola. Kom både fram och tillbaka utan att lämna vägen en enda gång. När jag kom hem bytte jag lakan i många många sängar, tvättade många många lakan med. När jag har gift mig rikt ska jag se på när folk tvättar lakan åt mig med ett leende på läpparna.

På rasten åt jag kycklingsallad framför Scrubs. Efter någon timme fick näsan nog av kylan och trillade av, nästan. Så jag parkerade mig på golvet framför elementet med datorn tills klockan slog fyra. En extremt lugn eftermiddag/kväll, fixade fika åt Gini att ta med sig när hon och Mags åkte iväg. Sen läste jag Horse & Hound, svarade lite i telefon och så åkte jag och Rebecca och hämtade Millie vid tåget. På väg hem därifrån stannade vi och köpte Fish&Chips. Nu ska jag duscha innan jag trillar i säng (missade ju att sova middag idag så ögonen far snart ihop).


Tänkte ladda upp en större bild men det såg så fettigt ut med all ost. För en dag åt jag varma mackor till lunch, och ja jag åt upp allihopa alldeles själv. Godnatt!

En hand i min, är ibland allt man behöver. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0