torsdag . cause i ain't got a gun

Eftersom Denise säger "Ingen julmusik, julmust, pepparkakor osv osv innan första advent" så lyssnar jag på Cash istället, gudomligt! För övrigt är jag trött. Det är alldeles för tidigt att börja jobba kvart i sju. Kom nyss in från huset, blev en lång dag eftersom det bara var Gini hemma nu ikväll och henne kan man inte lämna ensam, för så gör man inte med en sjuåring. Eller med en hundvalp som tuggar sönder allt. 

Började dagen med att gå upp alldeles för sent, inte senare än att jag hann i tid dock. Plockade undan frukosten i huset, gick en sväng med hundarna (wellies på), tvättade lite och bäddade lite sängar. Sen fixade vi kläd-paket till en ex-aupair från Polen som åkte hit och blev gravid och numera bor i London (jag fick stränga order om att inte bli gravid medan jag är här). Åkte och postade nämda paket och några brev, en sväng till kemtvätten hann jag med också.

På lunchen Skypade jag med min kära mor (och min kära bror, dock är han mer kär i Linda Bengtzing, typ). Hann med x antal HIMYM-avsnitt med, klar med säsong två nu, började från början i måndags, hm. Panpizza åt jag visst med och en apelsin med. Sen back to work, hämtade Gini i skolan och postade fler brev (i en annan postlåda dock). När vi kom hem lagade jag mat, nudlar med majs och så (inte avancerat alls men det var det hon ville ha), sen halvsov vi framför tvn med ett Nintendo Ds. Hann med att titta på Vänner, Simpsons och Eastenders också innan någon kom hem.

Har Skypat med pappa ikväll, spännande, och jag saknar dom där hemma. Men nej jag har inte hemlängtan, jag saknar vissa människor hemma, en helt annan sak faktiskt.


En bild på Rupert när han faktiskt är duktig får avsluta. Godnatt!

Some times life's actually worth living. :)

Kommentarer
Postat av: Surris<3

Vi saknar dig! Jag har dock ätit pepparkakor och druckit kaffe flera kvällar i rad nu (a) Älskar dig fina yster! <3

2010-11-19 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0