söndag . med ett leende på läpparna

Grattis på fars-dag far, jag älskar dig.

Det farliga med att börja jobba tidigt fem,sex dagar per vecka är att när man väl får sova länge då går det inte. Vaknade vid nio ungefär, gick dock inte upp ur sängen. Tog det lugnt fram till ehm fyra ungefär, åt lite frukost, gosade med datorn, läste cosmo, åt lunch och umgicks lite till med datorn (ska döpa den tror jag, den är ju trots allt det jag tillbringar mest tid med nu för tiden).

Åkte en sväng till Aylesbury med Rebecca och Millie för att hitta en mataffär. Tesco, som har öppet 24/7 under veckorna stänger tydligen vid fyra, likaså Morrisons, galet. Åkte iallafall till en annan affär som har typ kläder och massa annat, dom stängde vid fem, jag köpte visst ingenting, stresshopping är inte min grej. Bestämde oss för att åka till Haddenham (typ fem minuter hemifrån, till Aylesbury tar tio minuter-en kvart, som en pizza ungefär), McColls hade öppet och vi köpte alldels fel saker, Findus, kakor, choklad, nudlar, youghurt och TOMATER! Kände att jag var tvungen att capslocka tomaterna för dom är så små och söta. Blev faktiskt en klase bananer och lite juice med, för att väga upp dethela. Äter massa frukt och sånt inne i huset med, det vi handlar är mer frukost och när vi är lediga/ inte vill gå in i huset och äta.

När vi kom tillbaka åt jag kurrykyckling med ris, gott gott. Sen hamnade jag här. Har börjat se How I Met Your Mother från allra första början, så jag har något att göra under mina lediga dagar, haha. Pratar jul med Natta, jag saknar dig, och lyssnar på hennes jullista på Spotify, jul är så mysigt. Apropå jul så åker jag hem om 39 dagar, under 40 nu, big moment.


För att igår var det fint väder.

Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0